הגדה השמאלית

במה ביקורתית לחברה ותרבות


מאת: ב-16 בספטמבר, 2002 אין תגובות

  תנועת "קול אחר בגליל" מזמינה את הציבור לערב מפגש ודיון תחת הכותרת "יהודים וערבים – לקראת עתיד משותף".  הערב יתקיים ביום חמישי (19 בספטמבר), בעשה 8.30 בערב, במועדון "מקום בגליל" שביישוב שורשים שבמשגב. "קול אחר בגליל" היא תנועת אזרחים של תושבי סח’נין, כרמיאל, משגב ויישובים נוספים באזור, הפועלת במישור המקומי ליצירת שוויון ושותפות בין יהודים וערבים.

היוזמה לעריכת המפגש עלתה במהלך ביקור שקיימו נציגי התנועה אצל בני משפחת בכרי בכפר בענה. מטרת הביקור היתה הבעת סלידה מההאשמות הקולקטיוויות שהוטחו ע"י הממסד, התקשורת וחלק גדול מן הציבור היהודי בישראל בבני משפחת בכרי ותושבי בענה בפרט, וכנגד הערבים אזרחי ישראל בכלל, על רקע החשדות, שעדיין לא הוכחו, בעניין מעורבותם של כמה מבני המשפחה בפיגוע בצומת מירון.


דובר "קול אחר בגליל" מסר כי "במהלך השיחה נפגשו נציגי התנועה גם עם השחקן והבמאי מוחמד בכרי, ועלתה היוזמה להקרין את סרטו החדש של בכרי בפני הציבור הרחב באזור הגליל, על מנת לאפשר דיאלוג בין יהודים וערבים שאולי יפיג במעט את האווירה מתוחה והקשה השוררת כיום". בשיחה שלאחר הקרנת הסרט "ג’נין, ג’נין – סרט חד-צדדי", ישתתף גם, מלבד מוחמד בכרי, ד"ר אסעד ג’אנם, מרצה למדעי המדינה באוניברסיטת חיפה ומנהל עמית של עמותת "סיכוי", הפועלת לקידום ושילוב האזרחים הערבים בישראל.


לפרטים נוספים לגבי המפגש  ניתן לפנות למרסלו 04/9940998 או לרמי 04-9998561.

תגובות
נושאים: מאמרים

הגיבו כאן

אורך תגובה מקסימלי: 1000 תווים

הרשמה לעדכונים בדוא"ל

Subscribe via Email

מומלצים