הגדה השמאלית

במה ביקורתית לחברה ותרבות


מאת: ב-21 במרץ, 2010 22 תגובות

34 שנים חלפו מאז יום האדמה הראשון והשיטה לא השתנתה ממש. השיטה רק השתכללה ותו לא. גם כיום, כשהבניה הציונית בשיח’ ג’ראח בעיצומה, אל ישלה איש מאיתנו את עצמו כי אם תיפסק שם הבניה (בלחץ בינלאומי, כמובן), אזי ייפסק גם גזל הקרקעות מערביי פלסטין (השלימה…). הפסקת הבניה במזרח ירושלים תעביר את מסך גזל הקרקעות "למען ההתיישבות" לשטח "הקו הירוק"- בין הגליל, ה"משולשים" השונים עד הנגב הצחיח. לפני 34 שנים פרצה זעקה כנגד שיטת ה"סלמי" הציונית, שיטה שהחלה לצבור כוח תיאורטי בקונגרס הציוני של בזל. שיטה זו צברה כוח מעשי מרגע כניסת הבריטים לארץ ישראל והוגברה עם הקמת המדינה הציונית. קראו (וממשיכים לקרוא) לגזל הזה בשמות שונים כמו, "דונם פה ודונם שם", "יהוד הגליל" (וכיום גם ה"משולש"), "חלוציות", "התנחלות" וכמובן – "ציונות". הזעקה של 1976 אמנם מונצחת בכל שנה אבל זהו כלב שרק נובח, משום ששיירת הגזל ממשיכה בדרכה עם חיוך ציני.

כשאדון הרצל דיבר לפני למעלה ממאה שנה על היותה של המדינה הציונית העתידית "מחסום מערבי בפני הברבריה במזרח", הוא אמנם כיוון לתהליך שאירע אח"כ על אדמת ארץ ישראל- פלסטין. הרצל רצה בכל מאודו להקים קולוניאליזם מערבי על חשבון הילידים בפלסטין ולשם התנחלות ציונית של מומרים יהודים. הדרך היחידה לממש תוכנית כזו היא בדרך של גזל קרקעות מהילידים ובאישור קולוניאלי מערבי. עד כאן לא היתה שום מחלוקת בין הרצל לאופוזיציה הרוויזיוניסטית שלו. שאלת המחלוקת לא היתה מהותית, אלא באיזו טקטיקה ובאיזה שטח ברוטו ליישם את חלומם.


קרוב למאה שנה, ובמיוחד לאחר השואה המרה, משתמשים  המומרים הציונים ביהדות, ואף בדת ישראל, כתירוץ למעלליהם. במיוחד הם עושים זאת בנצלם את שפיכת הדם היהודי בעולם, לא פעם גם באשמתם. הרבי מבריסק טען עוד בראשית המאה ה-20 כי מטרתם של הציונים איננה הקמת מדינה כמטרה בפני עצמה, אלא אמצעי לעקירת דת ישראל באמצעות אותה מדינה. ואמנם מאז 1948 המדינה הציונית משמשת כקטליזטור כפול: עקירת הדת היהודית ובניית "עם חדש" ולצד זאת, השתלטות מערבית וניסיון לדחוק את רגלי הפלסטינים מארצם. בשתי המטרות הללו הציונים עדיין – ברוך השם הטוב – בגדר כישלון, אך הקורבנות כואבים את ההתעללויות הללו. הבעיה היא,  שהציונים נוהגים בשני הציבורים בשיטת "הפרד ומשול". לחרדים הם מספרים סיפורים על "סכנה ביטחונית" ודוחקים את ההתיישבות החרדית לסביבת העימות עם הערבים על חשבון אדמות הערבים, ואילו לערבים הם מספרים שכל ההסלמה במזה"ת באה בגלל "הקיצוניות הדתית".


ה"יהדות" של הציונים כוללת כפיית "חוקי גיור" כדי להמשיך להזרים לפלסטין מהגרים לאומנים מאירופה המזרחית; ה"יהדות" של הציונים כוללת ארגון פרובוקציות בחו"ל כדי למשוך "עליה מארצות המערב"; ה"יהדות" הציונית מחייבת לשם כך גם גזל אדמות מן הפלסטינים כדי שמשת"פים "חרדים" (כשר השיכון אטיאס, למשל) יוכלו לזעוק בשם הציונות על הצורך ב"ייהוד ארץ ישראל".


מעבר לאותה  "נכבא" שבוצעה עד 1949, הרי גם אח"כ המשיכה "נכבא" זו והיא לא הסתיימה גם בימים אלה. לא לחינם הגה דוד בן גוריון רעיון מטורף עפ"י ה"יהדות" שלו, כגיורם של הבדואים. לא לחינם חפץ היה יצחק בן צבי להביא לארץ ישראל את "עשרת השבטים" מהודו עד כוש ולגיירם עפ"י ה"יהדות" שלו. ולא לחינם מדברים הציונים במתק שפתיים (גם ה"שמאליים" שבהם) על "יהדות פלוריליסטית" שתגייר כל דיכפין ותביא אותו לארץ הזאת על חשבון הערבים והחרדים, כמובן. את החרדים עדיין לא התיאשו הציונים ל"חנכם תרבות מהי" ולהעבירם על דתם, ואילו מגירוש הערבים הם עדיין לא הרימו ידיים. בכך אין שום הבדל בין ליברמן, נתניהו, לבני , ברק ואפילו חיים אורון.


בשנת 1921 נעשה ניסיון מצד קורבנות הציונות להתאחד בהסכם אנטי-קולוניאליסטי ואנטי- אימפריאליסטי. האמירים חוסיין ופייסל חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם הרה"ג יוסף חיים זוננפלד ורבי יעקב ישראל דה–האן לעצור את הציונות (שהגיעה לארץ ישראל על כידוני האימפריאליזם הבריטי). אך רצח רבי יעקב דה-האן  בידי הציונים (בפקודת יצחק בן צבי, לימים נשיא המדינה הציונית) שם קץ למרד הזה. מאז עד היום שיטת ה"הפרד ומשול" הציונית (על דרכי ה"מקל וגזר "שלהם) עובדת היטב ושעות נוספות. רק הבנה אמיתית של הרבנים החרדים כי יש להפסיק בהבלגה לציונים, וכי יש להאיר את הציבור החרדי על כך שכל ה"יהדות" הציונית איננה אלא אימפריאליזם ובבחינת תרתי דסתרי ואסון לדת היהודית. רק מהלך כזה יוכל אולי לעצור את שפך הדם ואת גזל הקרקעות שאין לו אח ורע במדינה מתקדמת כלשהי בעולם.


לפני 34 שנה, ביום האדמה הראשון, התייצבתי בכפר דיר חנא שבגליל והבאתי עמי לשם עשרות צעירים כמותי (כבן 17 הייתי אז) להזדהות נגד הגזל הלה. הייתי אז איש צעיר בשמאל הציוני, ואף שנים מראשי "מוקד" דאז נגררו בעיקבותי. מאז עברו 34 שנה, ובינתיים חזרתי למקורות התורתיים של העם היהודי. אך ביום האדמה הנוכחי אעמוד שוב – והפעם חזק יותר – נגד המשך  גזל אדמות הפלסטינים  משני עברי ה"קו הירוק". לצערי הרב, ביום עצמו, 30 במרץ, לא אוכל להשתתף בסולידריות של "לזכור ולא לשכוח", אך אחר כך אגיע להזדהות עם אלה שהפכו לקורבנות שיטתו של המומר הרצל – לעקור כל נטוע מהמזרח הברברי למען ה"קידמה המערבית" במזה"ת.
                                                                                                                                                        * כותב שורות אלה הוא רב אורתודוכסי , סופר ועיתונאי חרדי ובעל תואר שני בסובייטולוגיה והיסטוריה יהודית.

תגובות
נושאים: מאמרים

22 תגובות

  1. עודד ישראלי שאלה ל-ק.א הגיב:

    תגיד בבקשה, אתה דתי?

  2. נתן. הגיב:

    כותב הרב :. ואמנם מאז 1948 המדינה הציונית משמשת כקטליזטור כפול: עקירת הדת היהודית …."

    האמת הפוכה לחלוטין – מעולם בהסטוריה היהודית לא היתה פריחה דתית כמו במדינת ישראל מבחינת לימודי תורה,ישיבות,תלמודי תורה,אולפנות,אברכים,בתי מדרש,בתי כנסת,חצרות חסידים ,צדיקים, פוסקים אדמורים ורבנים הוצאות ספרים ועוד.

    מדינת ישראל הציונית היא היום המרכז הדתי של העם היהודי .

  3. דמוקרט הגיב:

    כן ירבו כמוך במגזר החרדי

  4. ק.א. הגיב:

    "יש להאיר את הציבור החרדי על כך שכל ה"יהדות" הציונית איננה אלא אימפריאליזם ובבחינת תרתי דסתרי ואסון לדת היהודית"

    ובמילים שלי:

    יש להעיר ולהאיר כי הציונות היא למעשה שם אחר לאימפריאליזם אלים וקרימינלי המזין את ההמון בחגיגת אלימות במסווה של דת יהודית ונוצרית.

    אחרי מה שקרה בעירק עושה הרושם שישנו סחף אנטי-ציוני בעולם אבל לפושעים "הציונים" (שאובמה הוא נשיאם הנוכחי) נשק ללא הגבלה והם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם. אובמה לא פחות ציוני מביבי ויחד הם מתכננים להפוך את אירן לעירק מס’ 2. אין שום אפשרות שאובמה מעוניין בפתרון של חיים נורמליים בישראל-פלסטין. הכל הצגות ומסך עשן.

    מהי מטרתם האמיתית?
    כוח, שלטון, נפט, דומינציה צבאית כלכלית, ומלחמת עולם גדולה ככל האפשר אחריה יבנו איזה בית מקדש או אנדרטה או משהו דומה.
    איזה כיף הולך להיות.

  5. ק.א. הגיב:

    לעודד, מה עניין דתי, לא-דתי לכאן?

    הכותב יכל היה להיות אתאיסט, חרדי, מוסלמי, סיני, אתיופי, מכדור הארץ או מחוצה לו – הוא מביט אל המעש הקרוי ציוני ומנסה לתאר את מה שמאפיין באמת את התופעה.

    לכן מבחינתי עלי לשאול את עצמי קודם כל האם יש צדק כללי בדבריו או לא.

    בהזדמנות זו אני רוצה רק להוסיף מילה אחת למה שרשמתי קודם: נא להוסיף "ובעזה" אחרי ‘מה שקרה בעירק".

    לעצם שאלתך: לא. אינני דתי. אינני רואה בעצמי יהודי כי אינני שואף לאורח חיים המבוסס על מצוות הדת היהודית או כל דת אחרת.

    אני רואה בעצמי שייך ל"דת" האנושית שזה ביטוי שלה:

    — קישור —

    לעומת זאת, הבחורצ’יק בקישור שלמטה מוציא את עצמו הן מהדת היהודית והן מהדת האנושית והוא מומר של ספק הדת הקרימינלית ספק הדת הפסיכופטית
    (מזכיר את הראיון של ספירו עם ליבוביץ, כשדנו על החבדניק מלובביץ: ליבוביץ לא יכל אז לקבוע באם מדובר בשרלטן או במטורף)

    — קישור —

  6. דרור הגיב:

    ומה עם הארת הציבור החרדי בכיוון אתאיסטי? הלו??? זה לא אתר סוציאליסטי/מרקסיסטי פה?

  7. ר"י הגיב:

    וכי מהם ה"מקורות התורניים של הדת היהודית" שאליהן הרב הנכבד חזר? בתי בת הארבע באה מהגן עם הגדה מאויירת לילדים. תמונה של מכת בכורות מתארת את האם הבוכיה ועוללה המת מונח לפניה. הילדה מדקלמת את דברי הגננת על המכה הנוראה וזה בגן חילוני. כך הם (כלומר אנחנו) גדלים על תורה של רצח ודם ואש ועמלק ומה לא, בעוד הילד הוצרי גדל על ישוע ואהבה וחסד ורחמים. אמנם לא הכל תלוי בחינוך ועל ברכי הדת הנוצרית גדלו גם רוצחים ועל ברכי תורת השפוך חמתך גדלו צדיקים, אבל זה לא בזכות החינוך הדתי אלא למרותו.אכן, יש אלהים, אבל לא בשמים הוא אלא אנו עצמנו.
    והערה פיקנטית: הטרייד לחזור בתשובה מאפיין לא רק עבריינים בישראל אלא גם נבל בינלאומי כמו טיילור הרודן הניגרי הקובר אנשים חיים ומחסל ילדים באכזריות שטנית, והנה מה קרה לאחרונה לכלב הדמים? הוא המיר דתו מנצרות לדמו"י ומתהלך בכלא עם טלית וכיפה ומבשל בעצמו את מזונו הכשר למהדרין. היות ואיני יודע לקשר (אולי מישהו אינטליגנטי יסביר לי במילים פשוטות) אפנה אתכם לכתבה בוואיינט.

  8. דורית שיקרסקי הגיב:

    שאלה לרב האורטודוקסי אלי קאופמן:

    שמך מוכר לי, אבל אינני זוכרת בדיוק.
    האם היית חבר מצפן בשנות ה שבעים של המאה הקודמת?

  9. Camden הגיב:

    Aahaln Dorit
    Actually member in Vanguard but mainly working for the GSS.

  10. עודד ישראלי לכבוד הרב הגיב:

    נראה לי שכבודו מתבלבל בין היהדות ועם ישראל, ובין הכת התמהונית הקטנטנה שהוא חבר בה, שכולה מומרים להכעיס, ואין בינה ובין משה רבנו ודוד המלך וירמיהו דבר – גם אם חבריה, הלבושים כגבירים פולנים מהמאה ה-18, חושבים עצמם ל"יהודים אמיתיים". והרי בליל הסדר כבר למדנו שיהדותו ושייכותו של אדם לעם ישראל אינה נמדדת רק לפי התשובה לשאלה: "האם הוא מקפיד לגזור את נייר הטואלט לפני כניסת השבת או לא" אלא לפי השאלה האם הוא מוציא עצמו מן הכלל וכופר בעיקר, או לא.

    ומאחר שכבר למדנו מהתורה ומהנביאים ומן הנסיון שאין הגאולה נקנית מתוך צדקנותם של ישראל, ואין היא באה מתוך ישיבה לבטלה בגולה ומתוך שסומכין רק על הנס, הרי שאנו החוטאים שאיננו לובשים תלית שכולה תכלת, ושאיננו זועקים כנגד מנהיגינו "העדה כולם קדושים", אנו אנו זכינו שאבותינו הציונים הלכו במדבר העמים וכבשו את הארץ בדם וביזע ובדמעות, והורישו לנו חרות לאומית וממלכתית בארץ הצבי אשר נשא הקב"ה לתת לאבותינו, ואילו "רבניך הגדולים" אשר התנגדו לציונות (בניגוד לרבנים גדולים מהם, כמו אלקלעי, וקאלישר, וביבאס, ומוהליבר וקוק) המה ומרבית צאן מרעיתם, איה?

    וישאל עצמו כבוד הרב בעד מי ובעד מה מתפלל הוא שלוש פעמים ביום: "תקע בשופר גדול לחרותנו ושא נס לקבץ גלויותנו וקבצנו יחד מארבע כנפות הארץ לארצנו. ברוך השם, מקבץ נדחי עמו ישראל." האם רק בעד אותו קומץ קדושים מקהלו המצומצם, שאת אורחותיו לא שערו אבותינו, או שמא בעבור כלל הצאן האובדות לבית ישראל ותינוקותיה שנשבו? וישאל עצמו גם מה עשה הוא ורבותיו לרווחת עמו ולקירוב הלבבות ולהצלת אותם התינוקות שנישבו, ומה הוא יספר לפני כס הכבוד ביום הדין: "לא לבשתי שעתנ"ז"? "לא פתחתי מטריה בשבת"?

  11. תגובה #1 ל"נתן" הגיב:

    כותב "נתן": מעולם לא היתה פריחה דתית כמו במדינת ישראל… לימודי תורה, ישיבות,תלמודי תורה,אולפנות,אברכים,בתי מדרש,בתי כנסת,חצרות חסידים ,צדיקים, פוסקים אדמורים ורבנים הוצאות ספרים ועוד.
    =================
    כל אלה הם עדות לפריחת יהדות השקר, שבה מונו אחראים למוסדות פסבדו-דתיים ל"ציוני חצר", תמורת זכות שימוש בלעדית לציונות המתנחבלת, באלוהי השקר.

    ‎אם באמת — כפי שטוענים כל הרבנים, האימאים, הכמרים — והטוענים נגד דארווין ‫–‬ "אלהים יצר את האדם" – אז בוודאי הוא לא יצר אותם כעמים שאינם שווי ערך. ‎לא סביר שאלהים ירצה במלחמות אין סוף שבהם יוכיח עם אחד לשכנו שרק לו יש "ברית" ולכן רק לו מגיע, ולשכנו כלום,נאדה,סיפר,גורנישט. אלהים גם לא פסח על בתי היהודים בפיתום ורעמסס בגלל המזוזות! הטענה שרק מזוזה כשרה למהדרין היא שהצילה את העברים הקדמונים היא טובה ל,,, כפרות, לעובדיה יוסף ול"רנטגן". אלהים בסיפורי התורה הנחמדים פסח על בתי היהודים משום שהבחין בין צדק לכפיית אי-צדק שתחת עולו נענקו העבדים העבריים. אנא הבחן בין סיפורי התורה למפגרים במוסדות הדת, לבין המסורת שמבוססת על מ ו ס ר כלל אנושי. על הצדק והמוסר הזה דיבר גם ברק חוסיין אובמה כשישב עם ידידיו היהודים לחגוג את ליל הסדר. כי זה הסדר האנושי, ואין אחר בלתו!
    [המשך]

  12. תגובה #2 ל"נתן" הגיב:

    כאשר מדינה משלמת את שכר הרבנים, היא חייבת לדרוש מהם שידברו אמת!

    ‎למה זה לא נעשה? ולמה המדינה ו"היישוב" הקימו את מוסד הרבנות הראשית, ואת כל הרבנויות המקומיות? — כי הציונות רצתה לכפוף את הדת ל צ ר כ י ה הפופוליטיים. ולכן היא גם דורשת ממשרתיה – בתמורה למשכורת וטובות הנאה, והשתתפות במעין שליטה במאמינים – מכניסה לאבר של כל זכר נולד וחיתוכו ב"ברית מילה", עד לכפיית המילה הקדושה ופרשות התורה, ואיסור הנסיעה בשבתות, והטלת סגר בחגים — ציות לצווים שעבר זמנם – בטל קורבנם. ובתמורה לציות לפקודות שעליהן מתנוסס דגל שחור של פ ש ע י ם – הדת הציונית מתירה למאמינים לגזול את נכסי השכנים. אחלה דת! ממש כזאת שכאילו נכתבה על פי דרישת כרישי הנדל"ן, האפוטרופוס לניכסי ניפקדים ו"עמידר"… והציות נדרש ב"מדינה היהודית" מהאזרחים – כמו שדורש הותיקן מהכמרים – להתנזר מסקס נורמלי… ומתפלא שחלק מכמריו עוסקים בפדופיליה

  13. לעודד ישראלי הגיב:

    כל הכבוד. פגעת בלב העניין. אני רק לא בטוח שרוב המשתתפים הקבועים באתר, שממהרים לפאר ולרומם כל מי שמגדף את הציונות, ויהיו מניעיו אשר יהיו, מסוגלים להבין בכלל את החשיבות והרלבנטיות של הטיעון התיאולוגי.

  14. נתן ל "תגובה לנתן". הגיב:

    הפריחה הדתית במדינת ישראל היא לא רק של הזרם הדתי-ציוני אלה גם של הזרמים האנטי-ציונים שנהנים ממצב שלא היה מעולם בהסטוריה של העם היהודי – מצב שבו ציבור שלם עסוק רובו ככולו בלימוד תורה כאשר הוא משוחרר כמעט לחלוטין מבעיות פרנסה מצב שנובע גם מהסתפקות במועט גם מתרבות עזרה הדדית מפותחת וגם ממערכת צינורות משוכללת המחוברת באופן ישיר לאוצר המדינה- דבר שלא היה מתאפשר באף מדינה אחרת בעולם.

    אם זה טוב או רע זאת כבר שאלה אחרת , אבל מבחינה עובדתית מדינת ישראל הביאה לפריחה דתית שלא היתה מעולם בעם היהודי.

  15. עודד ישראלי למגיב האלמוני הגיב:

    אכן, ראה דבר פלאי ומוזר: יש "קנאים" שמסרבים לשבת ב"מושב הליצים" הציוני לצד "מומרים" ששואפים להיטיב את מצבו של עם-ישראל ולקרבו ולו במעט לארצו ולחרותו. אך הפלא-ופלא, חלקם אינם יראים כלל לשבת ב"מושב הליצים" האנטי-ציוני ולכתוב ולפעול יד אחת עם מומרים להכעיס, ששואפים להרחיק את ישראל מעל אדמתו ושאינם נחלים על שבר יוסף, ואף ראינו מהם כאלו שטסו לחלות את פני הצורר אחמדינג’אד – שמממן ומחמש ומארגן ומאמן את החיזבאללה והחמאס והג’יהאד – וללחוץ את ידיו שמלאו דם נקיים (גם יהודים וגם מבני עמו).

    ומוזר ש"קנאים" רוצים להרחיק ישראל מעל אדמתו לחוצה לארץ, שהרי אמרו חז"ל "כל הדר בחוצה לארץ כאילו עובד עבודת כוכבים" ומכאן שעליהם אמר דוד המלך: "כי גרשוני היום מהסתפח בנחלת ה’ לאמר לך עבוד אלוהים אחרים"… ועוד מוזר שרוצים לשלול חרותו של עם ישראל ולשים עליו – מרצון – שלטון זרים, שנאמר "כי-תבא אל-הארץ אשר יהוה אלהיך נתן לך וירשתה וישבתה בה ואמרת אשימה עלי מלך ככל-הגוים אשר סביבתי… לא תוכל לתת עליך איש נכרי אשר לא-אחיך הוא" (דברים י"ז)!

    והרי אני, אינני חרדי ואפילו "מומר לתיאבון", ואני רואה את המדינה בעיקר ככלי – מעיין קנקן – שבו חופשיים היהודים לצקת תוכן כרצונם (ומכאן גם חשיבותו). אך אילו הייתי חרדי חסוד כמוהם, ודאי הייתי חרד מיום הדין וכבר שומע באזני רוחי את רחש עצמותי המתפצפצות בחום כיבשנו של מדור שביעי…

  16. תגובה לנתן ולעודד הגיב:

    נתן. נראה שאיננו מסכימים על שני דברים [א] מה זה "פריחה" ו[ב] מה זה "דת".
    גם במודות ובסמינרים של הותיקן, במדרסות של התליבן [בעברית: "במדרשות של התלמידים"], ובעוד "חדרים" וישיבות" ו"עמידות"… גדל מספר הכנועים לדיקטטים של הותיקן,דתיקן,אימאמים וכו’. זה רק מוכיח שמספר הספקנים באשר לעתיד העולם, מולדתם, ואפשרות קיומם בקונסטלציה הפוליטית הקיימת גדל. זה ביטוי של כשלונה של הפוליטיקה ולא "פריחה דתית". חזרה מכנית על 52 הפרשות שבתורה אינה עדות לשום פריחה!
    עודד: השאלה היא באמת מי הם אותם "יהודים אמיתיים" שבשמם אתה חוזר על המנטרה. האם אתה ש"אבותיך הציונים" פשעו במוסר היהודי, בדיני המלחמה ובחוקי העולם הם "יהודים אמיתיים", או שהם קנאים – יהודים מתאבדים, צאן מתאבדת לבית ישראל? – הרי בין הטיעון הלאומני שלך לבין ערכי המוסר שבהם ניחונה היהדות, ולכן היא היתה דוגמה למוסר הכלל אנושי – שנאמר "ממשה עד משה לא קם כמשה" – ממשה שלחם נגד העבדות ובעד החירות! ולכן אין המדינה רק כלי -קנקן- שבו חופשיים היהודים לצקת תוכן כרצונם – בניגוד לחוק העולם ולמוסרו! זה הרי אפרטהייד בחסות "דת" שהיא כפירה!

  17. עודד ישראלי לכבוד הרב הגיב:

    יסלח לי כבודו, אך תשובתו דומה מאוד לתשובה שהיה כותב כל חילוני מקיצוני השמאל האנטי ציוני… על איזה "מוסר" ואיזה "דיני מלחמה" כבודו מדבר? ודאי לא על אלו שכתובים בתורה ושעמדו לפני משה רבנו במלחמות עבר הירדן, ולפני יהושע בן-נון כשכבש את הארץ, ולפני דוד המלך שהכה בגויים ומחק גם ערים שלמות על יושביהן בנגב, וגם לא אלו שעמדו לפני מתתיהו ובניו. שהרי אילו נקטו אבותי הציונים לפי "מוסר אבות" ולפי "דיני מלחמה" אלו אזי מצב הערבים, שעליו מלין כבודו, היה חמור שבעתיים… גם ה"אפרטהייד" שהנהיג שלמה, ששם את צאצאי הכנענים למס עובד והפקיד עליהם את בני ישראל כשוטרים ונוגשים, ודאי חמור יותר מה"אפרטהייד" המדומיין עליו מלין כבודו…

    האמת היא שאפרטהייד אמיתי היה בדרום אפריקה, ומי שהיה שותף לו זה היהודים שחיו בגלות דרום אפריקה ונהנו ממנו, וגם היהודים שחיים בגלות אמריקה, על אדמת האינדיאנים העשוקה, אחראים לעושק זה – ולעוד הרבה מעשים נוראים שעשתה מדינתם – וכך גם היהודים באנגליה ובצרפת ובכל מדינה ומדינה בה חיים יהודים הם שותפים ואחראים למעשי המדינות שלהם, ומדינת ישראל היא דווקא מהפחות גרועות שבמדינות תבל (ובטח שמעשיה פחות גרועים ממעשי אלו הקוראים להשמידה שלצידם אתה מתייצב היום)..

    בעניין אבותי הציונים – הם לא היו מתאבדים. מי שהתאבדו היו בני המשפחות הענפות שלהם שנשארו בגולה במצוות הרבי מבריסק – עד שהיה מאוחר מדי… למען האמת, קצת מרגיז אותי לחשוב שהרבי מבריסק, אחרי שהפקיר את צאן מרעיתו לכבשנים בגולה, הבריח עצמו לארץ בסיוע הציונים – ועוד המשיך פה להפיץ את משנת הכזב האנטי-ציונית ממנה כבודו כנראה יונק קצת…

    בכל מקרה, חג חרות שמח לך – בירושלים הבנויה (למחצה) שירשת ממשה ומדוד ומהציונים.

  18. נתן. הגיב:

    זה מעניין שאתה מטיל ספק בהבנת היהדות של הציבור הדתי והחרדי במדינת ישראל הלומד תורה בהמוניו על אברכיו ותלמידיו בישיבות ובבתי המידרש, אבל בכל מקרה אין לזה קשר לציונות ולמדינת ישראל – יען כי גם בגולה לומדים תורה באותה צורה ובאותן שיטות.

    דברייך על מדינת ישראל הפועלת במיגוד למוסר היהודי הם תמוהים – יען כי אם ישראל היתה פועלת לפי המוסר היהודי אין ספק שהיתה מוקצה ומנודה בכל מקום בעולם – וזאת משום שתרי"ג מצוות בהן מחויב כל יהודי כוללים בתוכם חוץ
    מהרג של הומואים וחילונים(מחללי שבת) גם 3 מצוות סציפיות לביצוע של רצח עם- מצוות טרנספר(גרוש מהארץ של יהודי שאינו שומר מצוות) אפליה חמורה של נכים(איסור על כניסה לבית המקדש), ביצוע לינץ במסיתים, מצוות לקיחת עבד ועוד המון מעשים שרובם מהווים התעללות, רצח עד רצח-עם, ביזה, קיום עבדות, נישול זכויות האישה ועוד.

    ועל כך נאמר – טול מוסר יהודי מבין עינייך.

  19. יהב עצמון הגיב:

    הרב מלא שנאה לתנועה הציונית על שחלצה את היהודים (המגדירים עצמם כיהודים והמוגדרים כך בעל כרחם) בנגוד לרצון האל מסבל חוסר אונים ואומללות שנועדו להם עד בוא משיח צדקנו,
    כאמור שנאה על רקע מרידה בשלטון מנהיגי הדת הרואים עצמם שליחי האל, ודרישת בורא עולם שלא יכל לציונים .
    אתם שמאלנים אתאיסטים (ברובכם) מלאי שנאה לציונים על עמידתם הנועזת מול כוחות החושך מתוך אידאל לאומי מתעלמים לחלוטין מהערכים העיקריים אותם מקדמת הציונות ועולים בקנה אחד עים ערכי השמאל העולמי כפי שהוא מוכר היום
    1. פריקת העול הדתי למי שמבקש זאת
    2. חתירה לשוויון האישה
    3. שויון זכויות להומואים ולסביות
    4. זכויות שוות למיעוטים (למעט לאומיות)
    5. המנעות מניצול עם אחר ועבודה בכל תחום

    ועוד ערכים משותפים רבים ומגוונים

    כמובן זכויות לא צומחות על העצים ולא באות מבורא עולם הן באות ממילוי חובות שבתורן מעניקות זכויות !

    מעניינת המחשבה אילו דרכו של הרב תצלח איך יראו חייכם בצילו ?
    וכך גם ההיפך איך יראו חיי שניכם בצל הפונדמנטליזם האיסלמי למענו אתם נאבקים כל כך !

  20. לדורית שיקרסקי הגיב:

    דורית שלום,
    אנוכי זוכר את כבוד הרב קאופמן מימים עברו.
    כבוד הרב היה, על פי דבריו, סוכן של השב"כ בשנות השבעים של המאה הקודמת ובמסגרת תפקידו היה יוצא ובא בקהילות השמאל ומדווח למפעיליו אודות הלכי הרוח והפעילות בקרב השמאל הקיצוני -משל"י ורק"ח בואכה מצפן, אוונגארד, ברית הפועלים, וכמה שנשתכחו ממני שמותיהם.

    בראיון שהתקיים בטלויזיה הישראלית גולל הרב את מעשיו אלה באזני ירון לונדון וגם בעיתונות הכתובה קראתי אודות פרשה מרתקת זו.

  21. דורית שיקיירסקי הגיב:

    לפניית ידידי, ברצוני להדגיש שאין ביני לבין זו/זה המתכנה "דורית שיקרסקי" דבר וחצי דבר.

  22. גרשון, לדורית שיקרסקי הגיב:

    כמי שמיודד עם כבוד הרב, רציתי להבהיר שעל אף רצונו להתייחס לכל פניה ופניה בכל הכבוד הראוי, אין הוא יכול להתייחס ישירות לפנייה של אישה רווקה (כך הוא הניח שכן הכיר אותך בשם נעוריך, אלא אם נישאת ושמרת על שם זה), אלא רק בנוכחות של עדים גברים כדי שלא יהיה חו"ח מצב של ייחוד.

הגיבו לר"י

אורך תגובה מקסימלי: 1000 תווים

הרשמה לעדכונים בדוא"ל

Subscribe via Email

מומלצים