הגדה השמאלית

במה ביקורתית לחברה ותרבות


מאת: ב-23 בפברואר, 2016 5 תגובות

הגשתי תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד שרת המשפטים, איילת שקד, שנפגשה לפני חודש וקצת עם משפחות המחבלים מדומא. עשיתי את זה אחרי שהוועדה החליטה להשעות לארבעה חודשים את חברי הכנסת מבל"ד מכל פעילות בכנסת, בגלל הפגישה שקיימו עם המשפחות הפלסטיניות מירושלים המזרחית.

איילת שקד, אורי אריאל וינון מגל בהתייעצות עם נשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין, לאחר הבחירות לכנסת העשרים הבית היהודי Reuven_Rivlin_HaBayit_HaYehudi_(2)איילת שקד, אורי אריאל וינון מגל בהתייעצות עם נשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין (מקור)

את ההחלטה שלה קיבלה ועדת האתיקה אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו קרא לציבור להגיש תלונות (קובלנות) לוועדה נגד הח"כים הערבים. ובאמת, במהלך הימים האחרונים הגיעו מאות תלונות לוועדה. אבל האם הגיעו תלונות לוועדה על פעולה זהה שעשתה חברת כנסת יהודיה, במקרה הזה אפילו שרה?

לא. לא הוגשה אף לא תלונה אחת. אז לקחתי את הזמן וכתבתי הודעת דואר אלקטרוני למזכירות הוועדה, לא בגלל שאני מתנגד לביקור המשפחות הפלסטיניות או היהודיות, זה כבר דיון אחר, אלא בגלל שחייבים לעמוד מול המוסר הצבוע והכפול שהופך דברים שמותרים לחברי כנסת יהודים, אבל אסורים לחברי כנסת ערבים.

וזה בדיוק מה שעושה המתקפה הארוכה על הציבור הערבי, על המנהיגות שלו ועל הכוחות בישראל שמתנגדים לכיבוש. אז בואו נראה מה יקרה אם נגיש מאות תלונות לוועדת האתיקה נגד חברת כנסת יהודיה, במקרה הזה – שרת המשפטים, על מעשה זהה שעשו חברי כנסת ערבים ובגינו קיבלו את העונש הפרלמנטרי החמור.

  • אלון לי גרין הוא פעיל חד"ש ומק"י.
תגובות
נושאים: מאמרים

5 תגובות

  1. במדינת האפרטהייד הגיב:

    במדינת האפרטהייד לא יהיה רעש, מהומה. גם בדרום-אפריקה לא היה, עד שה-APARTHEID הובס.
    "במדינת הדרדסים רעש מהומה. הצבא לבוש מדים יוצא למלחמה. ובראש הגדוד צועד אצבעוני המפקד, הוא חבוש כובע פלדה ובידו סיכה חדה" … אלא ש"הפרשים" של גבי אייזנקוט — שישבו בכסא האף-16 במלחמת לבנון (2006) הפציצו במצרר את דרום לבנון, וגם בית חולים החולים בעיירה תיבנין.

  2. מוטה זוכמיר הגיב:

    'משפחות המחבלים מדומא'.
    כל אדם חף מפשע עד שלא הוכח אחרת ?! תלוי אם אתה שמאלני/ערבי או אם אתה ימני…

  3. אלי הגיב:

    הייתי מסכים לכל מה שכתבת אם היית מחכה שהחשודים יורשעו
    אך זה עדיין לא קרה

  4. שירה הגיב:

    כל הכבוד! בסוף הבלון הזה יהיה חייב להתפוצץ.

  5. נוגה הגיב:

    כל הכבוד.
    כתבה נהדרת, מזדהה עם כל מה שאתה כותב, תודה רבה!

הגיבו כאן

אורך תגובה מקסימלי: 1000 תווים

הרשמה לעדכונים בדוא"ל

Subscribe via Email

מומלצים