יעלון למד פרק אחד או שנים בפוליטיקה.
מול קהל של קיבוצניקים לא היה מגבה את יחסו לשלום עכשיו במילה וירוסים. מול קהל של תומכי פייגלין השימוש במילה וירוסים התאימה ככפפה ליד. אבל מר יעלון לא הבין שמילים עלולות להרוג. כי וירוס מחייב את החוששים מפניו – ל…ה…ו…ר…ג…ו !!!
אני תומך בעמדות של "שלום עכשיו". המסקנה המתבקשת היא שאני וירוס, לפי תפישתו, לכן חובה להשמיד אותי, כי רק כך מתיחסים לוירוסים. או שמר יעלון לא הבין את משמעות המילה וירוסים.
אני תומך בעמדה של "שלום עכשיו" כי יש לחלק את הארץ לשתי מדינות. מדינת ישראל בגבולות 1967 ומדינת פלסטין.
אני תומך בפתרון של ירושלים המערבית בירת מדינת ישראל, וירושלים המזרחית בירת מדינת פלסטין. לגבי המקומות הקדושים לכל הדתות יש להפעיל,ל דעתי, פיקוח משותף של שתי המדינות.
כדי לחדד את המסוכנות שלי כוירוס, אני מבקש להבהיר כי יש לי עמדות שתנועת "שלום עכשיו" לא אימצה. אני לא שולל מהפלסטיני לבטא את ערגתו ואת כמיהתו לשוב לבית בו גדל, כמו שאני מכיר בזכותו של עמי לבטא את ערגתו ואת כמיהתו למכורתו ולבנות בה את ביתו. אני בדעה שישראל אינה יכולה להתנער מאחריות כלפי אוכלוסיה שנולדה כאן. שחלקה נאלץ לנוס מכאן וחלקה גורש .
אם כן מר יעלון , מבחינתך אני וירוס , ואתה אולי שכחת לרגע שישנם כאלו, שבעקבות דבריך הולכים צעד קדימה ורוכשים כבר מרשמים להשמיד וירוס כמוני.
ועוד הצעה אחת יש לי אליך. אתה חייב ללמוד פרק בהיסטוריה. אתה בן לעם , שלא פעם בהיסטוריה קבעו שהוא וירוס. וברוב המקרים היו מי שלקחו את הטיפול בוירוסים לפעולה המחייבת השמדת הוירוסים. אינני רוצה לפרוס פה את כל צורות הטיפול שאימצו אותם "מטפלים" .
מר יעלון, חבל שאתה מבקש להעלות את מדינת ישראל על שרטון של עימותי דמים ומנסה להתחרות בשר ליברמן ובפיגלין בהפצת השנאה לאחר. והאחר הוא ישראלי שוחר שלום או בן העם הפלסטיני שאני מכיר בזכותו למדינה. מר יעלון , מבחינתך אני וירוס; מבחינתי אני פטריוט ישראלי.
מבחינתך יש לטפל בי כמו שמטפלים בוירוסים; מבחינתי אני אוהב את הארץ בה נולדתי, בה נולד אבי ראובן בראשית המאה העשרים ואליה באו סבי וסבתי, צבי ונחה, מביאליסטוק, בשלהי המאה התשע-עשרה והיו בין המתישבים הראשונים בפתח תקוה. מארון הספרים שלהם ודרך חייהם ינקתי את הוירוס שאתה מבקש להדבירו.
לסיום, מר יעלון, למרות שאני משוטט בעשור השמיני לחיי, ובריאותי אינה במיטבה, אני מבטיח לך, שאת הוירוס שלי לא תצליח להדביר.

ברור שהם דוגלים בהשמדתך.
ראה "למשיסה היינו"-ישראל הראל(הארץ).
בכל אופן,שלום עכשיו הוא ארגון ציוני.עזמי בשארה הוא הפטריוט.רק מדינת כל אזרחיה תציל את תושביה היהודים מכליה אחרי מלחמות מיותרות.
מה את אומרת, נעלבת שקראו לך וירוס? לי קוראים יפה נפש עוכר ישראל כבר 40 שנה כי אני בעד מדינה פלשתינית אבל מה שאני כן נפגע ממנו הוא שהחברים הפגועים שלך מזה שאידיוט קרא להם וירוס קוראים לי נאצי כי אני בעד קיום מדינה יהודית. אז מה יותר גרוע נאצי או וירוס? וכן, "השמאל" מעולם לא הסתיג מכך שקוראים לחילי צה"ל נאצים רק כשמישהו קורא להם וירוס הם נעלבים עד עמקי נשמתם. והאם שמת לב שמי שקורא לחילי צה"ל נאצים הם "השמאל" החרדים ופושעי המלחמה הפלשתינים? יופי של חברים יש לרגישים מה"שמאל".
כל מה שכתב קלינסקי נכון גם לגבי אבל כאשר אני קורא באתר זה שספירו ואחרים משוים את המתנחלים לסרטן (מילים הורגות מר קלינסקי) ואת חילי צה"ל לנאצים ברור לי שאני גם וירוס גם סרטן וגם נאצי. במילים פשוטות – אני מתרגז אבל אסתדר עם המטומטמים של שני הצדדים. ל"שמאל" כנראה קל להסתדר עם הוירוסים אבל לא עם נאצים וסרטן.
תגובה למגיב האלמוני.
אני דוחה על הסף ביטויים כמו נאצים לעבר חיילי צה"ל, גם כשאני רואה לנגד עיני מראות, שאני מתבישת בהן בעומדי במשמרת של נשות שלום במחסומים.
אני מודאגת ששר בישראל מגדיר תנועת שלום בשם וירוסים. אני גם מודאגת שראש הממשלה קיבל את הסבריו של אותו שר ויישר את ההידורים עם שר שמגדיר אותי כוירוס.
(נא לא לצנזר !!!)
דברי טעם אומר לנו איתן קלינסקי, אולם חבל שהתמקד במקרה ספציפי, יש לגנות את התופעה כולה. לטעמי ראוי להרחיב את מושאי ביקורתו לאנשים הבאים: פייגלין, דרור בל"ד, חיים ברעם, נעם פדרמן, ניצן אביב, איתמר בן-גביר, גדעון ספירו ועוד רבים וטובים. כל אחד מהם מתבטא באופן ארסי ומשתלח אשר מסיט את השיח הישראלי מן המחוזות הענייניים אל התחומים המסוכנים.
וירוס, נאצי, בוגד, קניבל, רוצח ילדות ועוד…
את כל שמות התואר הנפלאים האלה יש לדחות בשאט נפש, הם אך ורק מגבירים את האלימות סביבנו.
למעליל הסדרתי שלום
אף אחד בשמאל לא קרא לך נאצי, כי אתה בעד מדינה פלשתינאית ואתה גם בעד מדינה יהודית.
השיח כאן הוא בעקבות הופעה של שר בממשלת ישראל וסגן ראש ממשלה במדינת ישראל , המוקיע אנשי שלום, שהם בעד שתי מדינות לשני העמים החיים כאן. לא מדובר בעשב שוטה או בטמבל כלשונך.
כל שימוש במילה נאצים הוא פסול והוא חייב לרדת מהשיח הציבורי שלנו.
כמי שחוותה בילדותה את מראות השואה אני דוחה על הסף את השימוש במילה נאצים . וזאת אני מדגישה כשאני עומדת מול בני עמי שעוקרים זיתים ,מגרשים פלשתינאים הבאים לעבד את אדמותיהם, מול מ?ג?ד??פ?י מבין המתנחלים כאשר אני מוסקת זיתים עם ידידי הפלשתינאים וכן מול שלל מראות קשים שראיתי במחסומים .
בברכה
אתי
לא קוראים לי נאצי כי אני בעד מדינה פלשתינית אלא כי אני בעד מדינה יהודית בצד מדינה פלשתינית נא ראי את "גדולי הדור" כמו ספירו או שרון.יפה שאת דוחה את השמוש במילה נאצים וחבל שחבריך "בשמאל" עושים בה שמוש תכוף בכל פעם שמחבל רוצח פלשתיני תמים נפגע מידי צה"ל. אז כשחבריך משתמשים בביטוי נאצי פעמים בשבוע ובד"כ יותר זה ממש לא לענין להפגע מהכינוי וירוס גם אם לדעתך יעלון הוא מאור הגולה. משום מה נראה לי שלקרוא למישהו נאצי כי הוא בעד מדינה יהודית או משרת בצבא שמגן על העלובים הללו זה הרבה יותר חמור מהכינוי וירוס ומה לעשות וגם לא ראיתי גינויים מ"שמאל" לשמוש בכינוי נאצי כלפי חילים למשל.
"אף אחד בשמאל לא קרא לך נאצי"
את צודקת כמובן.
וודאי שאין מדובר בשמאל, אלא במתחזים לשמאל.
אלא מה, כאשר מילה כלשהי מאבדת את משמעותה המקורית ווהופכת בשפת היומיום לסמן של המשמעות ההפוכה, אין טעם לדבוק במשמעות המקורית כי זה יוצר בילבול וערפול.
השיח הפוליטי הפך אורוולייאני.
"פעילי שלום" הם אלו שקוראים למלחמה ללא פשרות.
"הומניסטים" הוא שם קוד לשונאי אדם.
"סובלנות" מסמנת קנאות מופלגת.
ו"שמאל אמיתי" הוא למעשה נציונליזם של המדוכאים (בחיי, אם את לא מאמינה, גשי נא לתגובתו של יובל הלפרין למאמר על הו-צ’י-מין).
לא יפלא לכן שבשפה ההפוכה הזו התוקפן טוען להיות קורבן, בעל הנכסים טוען להיות חסר כל, ומצדדי הקולקטיביזם מכחישים את קיומו של קולקטיב בהקשר של אחריות או חובה.
באמת שאין לך מה להעלב שקראו לך וירוס. כשהיום נקרא לילה, והירח עולה בבוקר, בהחלט יכול להיות שמדובר בכלל במחמאה.
נראה לי, שהדיאלוג כאן מתאים ל"גדה הימנית" ולא ל"גדה השמאלית".
כל המתדינים והמתדינות הפכו למשטרת מלים . כל מלה נבחנת האם היא עומדת במבחן הסטריליות.
ביום שצה"ל יורה רימוני גז על הכתבת ג"קי רולנד, שעמדה מאות מטרים(!!!) מהמפגינים בנעלין.הנשק היחיד שלה היה המיקרפון בתגבורת של צלם ומצלמה בידו. ביום שיורים לעבר הצלם דיוויד רייב, שאמנם עמד סמוך למפגינים . המגיבים כאן מבקשים שהתגובה ליריות תעבור מעבדה סטרילית.
כשבשטחים הכבושים קיימת מערכת כבישים נפרדת לבני המקום ולאלו שבאו לשם במהלך 42 שנות כיבוש , התגובה לדעתם חייבת להיות מנומסת.
כאשר בעשרות כפרים אין מים(!!!) לשתיה לאדם לבעלי החיים ולחקלאות ממנה חיים, ואילו לאוכלסיה שהתישבה במקום במהלך 42 השנים האחרונות יש מים בשפע , הרי על פי המגיבים באתר כל מילת ביקורת חייבת להיות מעודנת ונימוסית.
בתגובות רבות למאמרים בגדה אני רואה אופנה חדשה לראות בגדעון ספירו האויב האולטימטיבי שלנו,
יתכן ואני אישית אולי הייתי מתנסחת אחרת , אבל מה קרה לנו,במציאות שאנחנו הכובשים במשך 42 שנה, הבעיה היא התנסחות כזאת או אחרת של גדעון ספירו, או הבעיה היא השהות הבלתי נסלחת שלנו כבר בפתחו של עשור חמישי בשטחים לא שלנו,
גדעון ספירו הוא לא האויב, הכבוש הוא האויב,