בדרך כלל אינני מתרגש מסיקרי דעת קהל אך מצד שני צריך לקחת אותם לתשומת הלב עם לא מעט רצינות. בסקר שפורסם בימים אלה מסתבר שהחרדים הם קיצוניים יותר באהדתם לרב דב ליאור ונגד מעצרו מאשר הדתיים הלאומנים- שאליהם משתייך הרב הזה!
הציבור החרדי איבד כל פרופורציה בעניין רגשותיו כלפי רבנים אמיתיים- המורים דרך יהדות וחיים אמיתית, לאהדו וסגידתו לרבנים הלאומנים שכל תורתם אומנות ההתגרות והמלחמה הבאים מעשיו הרשע ולא מיעקב התמים. הפרופורציות הללו אבדו ליהדות החרדית משום שהדאגה לרוחניות הפכה למשנית לעומת העימות הגשמי. ההבנה שצרה גשמית באה בעקבות חטא רוחני קהתה אצל היהדות החרדית ולא מעט מהיעדר לימוד השקפה נכונה ובעיקר החסות בצל הציונות.
הרב ליאור (ראשון מימין) בעת פרובוקציה נוספת במסגד אל אקסה (צילום: הר הבית שלנו)
הרב דב ליאור הוא – כמו כל חובש קליפה סרוגה, פוסח על שני הסעיפים. כמדובר בריצוי לאומניותו והעבודה הזרה הציונית, אזי, המדינה, צבאה ומשטרתה הופכים ל"קדושים" וה"דינא דמלכותא דינא" נישאת מפיו כאריה, גם אם הציונים מדכאים את היהדות ובראשם עומדים אף נוכרים ממש אך כשהלאומנות הציונית איננה עוד מספקת אותו, אזי, הסרוגים הללו יוצאים נגד המדינה, הצבא והמשטרה. יהודים חרדים תמימים מאמינים כי הנה ה"סרוגים" השתנו אך כל זאת תקף עד ללאומנות הבאה. הכיפות הסרוגות אינן יוצאות ללאומנותן מנקודה דתית ומאמונה יהודית בבורא אלא מתוך פשיזם חילוני המגייס את הקב"ה והתורה לצרכיו.
"תורת המלך" הוא בליל לאומני של השקפות נוכריות ולאומניות ללא קשר להשקפת חז"ל וגדולי ישראל הקודמים ולא במקרה לאומנים ומטורפים מאמצים את דברי ההבל האלה שעלולים להביא לפרעות ביהודים. אוסף תמהונים המאמינים במתים שחיים או בהתגרות ובהרפתקנות הם אלה הקונים את הסחורה הזו וקוראים לה תורה. זוהי מלכות המחנות ודרכה אינה של מלך המלכים אלא של מלכי הגויים האכזריים ביותר.
אז הרב ליאור הנכבד, כשאברכים ביפו הוכו על ידי המשטרה אתה דיברת על "פורעי חוק" , כשזעקת השבת הושיבה אברכים בבית הסוהר דיברת על "מפירי חוק", כשקיצצו כספים לעולם התורה ישבו חברייך יחד עם שרון בקואליציה (רק אחר כך נזכרתם שהוא לא יהודי…) וכשנלחמים נגד הדת אתה מדבר על "אהבת ישראל", מכאן שאם כבודו נעצר על ידי ה"מלכות" שאותה הוא מברך כ"אתחלתא דגאולה", אזי, יכבד כבודו את החור ועל פי "דינא דמלכותא דינא" ייגש למשטרת יו"ש ויתייצב שם. ואם לא עשה זאת ונעצר, אזי, זבש"ו.
שלשת השלבים: מן האנושיות דרך הלאומיות אל החייתיות.
ההתבשלות הארוכה בשלב הלאומיות גרמה לחלקים נרחבים מישראל לעבור אל השלב השלישי.
בנוסח אחר אפשר גם לומר:
שלשת השלבים: מן האנושיות דרך הלאומיות אל הרובוטיות.
באיזה שלב אתה נמצא? 🙂
בשלב הגועל מרחוק.
קצר וקולע.
אליהו קופמן אתה לא ראוי בתואר רב אם אדם שכמותך מדבר על גדול ישראל ממש ולא מכיר את מה שכתוב המבזה אין לו רפואה למכתו ואתה בכלל זה אתה לא מבין את הרב ליאור ומסתבר שאתה כשאר החרדים שמזיקים רק למדינה ולא מועילים לה מאומה לכן אין לך שום זכות להביע שום דעה נגד מי שמוסר נפשו למען הכלל והפרט ולא כמוכם פרזיטים שדואגים תמיד לסחוט את המדינה כמה שיותר בלי לתת לה מאומה מקווה שתחזו בתשובה כי הרמב"ם כותב שהמבזה ת"ח אין לו חלק לעוה"ב ראו הוזהרת
מר יוס, ממתי ר עי הוא גד תורה,,הרי מדובר ברב מטעם המדינה אח להישמע לה ולעשותד דברה.הרב קאןפמן צודק= ברגע שהמזרחיקיבל את מרות המדינה הוא חמחוייב לחוקיה.המתנחלים הם האנרכיסטים האמייים וכך רבניהם.
כמה שאלות לרב קאופמן –
1.אם אינך מתרגש מסקרי דעת קהל…מדוע "לקחת אותם לתשומת לב עם לא מעט רצינות".ו…כמה רצינות, זה לא מעט רצינות?
2."הציבור החרדי, איבד כול פרופורציה בעניין רגשותיו כלפי רבניים אמיתיים". האם זה אומר ש"הרבנים האמיתיים", כבר אינם רבניו של הציבור החרדי?
3.אם כך, רבניו של איזה ציבור הם הרבנים האמיתיים? האם של נוער הגבעות, או של "מתנחלים מתונים"?
4."הרב דב ליאור, כמו כול חובש כיפה סרוגה, פוסח על שני הסעיפים".האם מותר לרב – מנהיג- מורה דרך, לפסוח על שני הסעיפים, לאורכן של שנים רבות כול כך? האם הרב ליאור פסח על שני הסעיפים, גם בבואו להקדים פתיח ל"תורת המלך". או בהניעו את חסדיו להפגין כנגד בית המשפט העליון. המוסד האחרון של הדמוקרטיה הישראלית?
5"מיין קאמף", היה "בליל לאומני" נוכרי לגטה ,לשילר ולאושיות התרבות הגרמנית. אנחנו שילמנו מחיר עתק,כך גם העולם בעטיו של ה"בליל הלאומני" ההוא. האם "תורת המלך" מסוכנת פחות מבחינתו של רב מוביל הפוסח על הסעיפים, כבר שנות דור?
קשה, כמעט בלתי אפשרי, להתייחס ליחס החומל והמבין של הרב קאופמן אל בלילו והתנהגותו של רב מוביל, כרב ליאור. הם עושים זאת עוד מתקופת המפ"דל הליברלית – מרוככת. כך הם מאחזים את עינינו ובצעד אחר צעד, הם מכשירים תיאוקרטיה – דמוקרטית, שאינה קיימת במקום אחר בעולם.
סתם שאלה – קראת את הספר?
אם לא הבנת אחרי כלכך הרבה זמן ,"השכלה","הבחנה" ו"תבונה" לא נוכחים כאן יותר מידי..
ברור שאף אחד כאן לא קרא את הספר.